יום שלישי, 5 בפברואר 2013

לקצוץ בקלות כמו שף

מי לא רוצה לקצוץ בקלות במטבח ?

כל מי שנמצא בתהליך דיאטה צריך לאכול הרבה ירקות ופירות. טריים ומבושלים.
וכמובן שצריך לקצוץ ולקצוץ. אחד הדברים החשובים לארגון הדיאטה היומית הוא הנראות של האוכל.
חוצמזה שרוצים שיהיה טעים וקל הכנה, המנה המוגשת צריכה להיראות יפה.
וכן, זה מצריך עבודה.. כמו כל דבר בחיים, על מנת להגיע לתוצאות יש לעבוד קשה.

הטיפ שלי לקיצור עבודת הקיצוץ המיגעת הינו מכשיר Nicer Dicer Plus.
החמוד הזה הפך להיות יד ימיני במטבח. אני קוצצת קוביות צבעוניות של ירקות למרק הירקות, קוצצת
פירות טריים לסלט פירות, קוצצת המון בצל, מפני שכמעט כל מתכון מתחיל ב"להזהיב בצל".
ולמה אני ממליצה דווקא עליו ?
מפני שהקושי העיקרי בלעבוד עם קוצץ הוא הניקוי לאחר השימוש.
כאן, במכשיר ה - Nicer Dicer Plus יש פטנט מיוחד לניקוי והוא הכפתור העגול במכסה העליון של הקוצץ.
לחיצה קטנה עליו, והופ כל מה ש"נתקע" בין שיני הקוצץ, יוצא מיד החוצה.
מידע חשוב: אני הזמנתי את המכשיר באתר המכירות Ebay. מומלץ ביותר.
כמו כן מצרפת לכם סרטון הסבר כיצד עובד המכשיר.

ולא... ממש לא... אני לא גוזרת קופון מההמלצה הזו. זו המלצה מהלב.
קנו, קצצו ותיהנו.




 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה